ייעוץ עסקי והגדלת המכירות
כתוצאה מליווי העסק, היעד המרכזי הינו בשורה התחתונה הגדלת נפח המכירות בתהליך שנבנה על ידי פרמטרים רבים ופעילויות הנעשות גם בעסק המורכבות גם מפרסום נכון, הכנת העסק למבצעים / ימי מכירות וליווי אנשי המכירות להבאת התוצאה על ידי יעדים אישיים.
ליווי בפעילויות השיווק, הדרכת עובדים, קליטת עובדים, תכנון סדנאות שיווק המותאמות להנעת עובדים, תגמול עובדים לעמידה ביעדים
בדיקת כדאיות להוצאת השיווק לחברה חיצונית, בניית תוכנית מכירות – יעדיים אישיים ויעדים לכל החברה, מבצעים עונתיים / חודשיים